Kapak Çoklu Karadeniz Kemençesi Abdullah AKAT Orff Çalgıları Atilla Coşkun TOKSOY Besteci ve Çalgı: Kanunda Enstrümantasyon ve Notasyon Sembolleri Ayşegül KOSTAK TOKSOY Bir İsimlendirme Sorunu: Türk Müziği Tarihinde ‘Ayaklı Keman’ Emin SOYDAŞ Enstrüman Tasarımında Oransal Ölçeklendirme Eren ÖZEK Toprak Darbuka: Tarihçesi, Yapım Aşamaları ve Boyutları Esra KARAOL Asya’dan Balkanlara ‘Kemançe, Kemançe, Rebab’ Gözde ÇOLAKOĞLU SARI Urban Music Tradition in Bosnia and Herzegovina: Sevdalinka and Saz Jasmina TAMAL The Dotar Family in Central Asia: Organological and Musicological Survey Jean DURİNG Kemençede Eğitim Yöntemleri Hususuna Genel Bir Bakış Neva ÖZGEN Hızır Bin Abdullah’ta Saz Düzenleri ve Yansıttığı Ses Sistemi Üzerine Tespitler Okan Murat ÖZTÜRK Modernised, Westernised, Revived- Long Necked Lutes in Bosnia-Herzegovina Risto PEKKAN Bağlamanın Akustik Özelliklerinin Çözümlenmesi Sinan Cem EROĞLU Anadolu’da Çalgısal Dönüşüm: Arp, Lir ve Çeng Ş. Şehvar BEŞİROĞLU Çalgılar ve Çalgı İcracıları Water FELDMAN Çeviren: Burcu YILDIZ, Gonca GİRGİN TOHUMCU, Yaprak Melike UYAR The Klezmer Tsimbl (Cimbal) Walter FELDMAN