Porte-Bant

6. SAYI (TOPLUMSAL CİNSİYET ÖZEL SAYISI)

Kapak

1980’lerin Erkek Egemen Müziği: Taverna
Ahmed TOHUMCU

Nijinsky Koreografileri: Dans Sahnesinde Müphem Cinsiyet Rolleri
Berna KURT

Müzik Araştırmalarında Toplumsal Cinsiyet Çalışmalarına Türkiye Bağlamında Genel Bir Bakış
Burcu YILDIZ

Kadın Dengbéjler: ‘Van Kadın Sanatçılar Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği Örneği’
Selda ÖZTÜRK

Avrupa Müzik Çalışmalarında Kadın
Şeyma ERSOY ÇAK, Ş. Şehvar BEŞİROĞLU

Son Bakışta Aşk: Nil Karaibrahimgil ve “Bu Mudur?”
Şirin ÖZGÜN

Nil Karaibrahimgil’in Müziği Üzerinden Özgür Kadın İmajı
Tuğba AYDIN ÖZTÜRK

A Study Of Women’s Vocal Songs in Shiraz, Iran
Yalda YAZDANİ

Türkiye’de Caz Müziğinde Kadın: Çalgı İcracılığına Toplumsal Cinsiyet Merkezli Yaklaşımlar
Yaprak Melike UYAR

Türk Sinemasında Erkek Kadınlar: Şoför Nebahat
Z. Gonca GİRGİN TOHUMCU

Bir Erkek Oyunu Mu? Toplumsal Cinsiyetlerin Karıştığı Şarkı ve Korsika’da Müzik Etkinliklerinin Değişen Dinamikleri
Caroline BITHELL
Çeviren: Belma KURTİŞOĞLU

Rebetikanın Kadın Dervişleri ve Diğer Şüpheli Hanımları
Gail HOLST-WARHAFT
Çeviren: E. Şirin ÖZGÜN

O “Öteki Kadınlar”: Prespa Kadınları Arasında Dans ve Kadınlık
Jane C. SUGARMAN
Çeviren: Aysel YILDIRIM

Kosova’da Roman Müziği ve Kültüründe Kadın, Erkek ve Ötesi
Svanibor PETTAN
Çeviren: Burcu YILDIZ

Bir İktidar Stratejisi Olarak Şiir: Rifli Berberi Kadınların Durumu
Terri Brint JOSEPH
Çeviren: E. Şirin ÖZGÜN

Osmanlı’dan Cumhuriyet’e Kadın Müzisyenler: Taş Plak Geleneğinde Lale ve Nerkis Hanımlar Cd’si
Gözde ÇOLAKOĞLU SARI