Kapak
19. Yüzyılda Batılılaşmanın İstanbul’daki Makam Müziği Mekânlarına Etkisi Atilla Coşkun TOKSOY, Ahmet Selim KOYTAK
Bodrum Müzik Mekânlarında Uzlaşmanın Sesi: Cumhuriyet Caddesi Üzerine Bir Çalışma Ebru YAZICI Mevlevî Ayinlerinde “Söz-Boyama” İzleri Elif ÖZEN, Ozan BAYSAL Use of Classical Kemençe by Contemporary Composers Eray ALTINBÜKEN, Aslıhan ADLİN Türk Müziği Eğitiminde Meşkin Yeri Eren ÖZEK Kevserî Mecmuası’nda Nâ-Malûm Dört Makam Gökhan YALÇIN Mezmurları Kim Besteledi?: Ali Ufki Bey’in Eserlerinde Batı Müziği Bulguları Orkun Zafer ÖZGELEN Alevi/Bektaşi Turabi Baba’nın Naatını Mustafa Itri Buhurizade Bestelemiş Olabilir Mi? Recep USLU Bağlama’nın Toplumsal Cinsiyet Açısından Temsili Seval EROĞLU, Songül KARAHASANOĞLU, Sevilay ÇINAR Müzikal Enstrümanlara İlişkin Bir Kimliklendirme Çalışması: Kim Bu Enstrümanlar? Tuba GÜN, Meryem MEMİŞ 20. ve 21. Yüzyılda Bağlama ve Tanburdaki Belirgin Fiziksel Değişimler Zeki YILDIRIM, Songül KARAHASANOĞLU Kitap Tanıtımı: Kan Dolaşımı, Ameliyat ve Musıki Makamları: Kantemiroğlu (1673-1723) ve Edvâr’ının Sıra Dışı Müzikal Serüveni Şengül ALTUN ÖNEY