Kapak Müzikal İfade İçerisinde Müzikoloji Müzik Terapisi A. Bülent ALANER Doğu Karadeniz Bölgesi’nde Kültürel Temsil Alanları ve (B)ağ Oluşumları Abdullah AKAT Tarih İçinde Ney Türleri ve Âhenklerine Karşılaştırmalı Bir Bakış Ali TÜFEKÇİ Çargahta Nikrizli Temsil: Nikrizli Çargah Makamı Ali TAN Türk Müziği Çalgılarında Kayıt Yöntemleri ve Mikrofonlama Teknikleri Alp VAROL, Suat VERGİLİ, Cihan IŞIKHAN, Fırat KUTLUK, Feridun ÖZİŞ Music in Film: Representing the Leading Actors Aslı GİRAY Müziksel-Kültürel Kodlanma Serüvenine Müzik Antropolojisi Penceresinden Bir Bakış Atilla Coşkun TOKSOY Extreme Metalde Küresel Bağlantılılık Aykut B. ÇEREZCİOĞLU Halk Müziğinde Yerel İcra Temsili İçin Fonetik Alfabenin Kullanımı Ayşegül ALTIOK Kanun İcrasında Türk Stilini Temsil Eden Müzikal Unsurlar Ayşegül KOSTAK TOKSOY Kentli Bir Yerel Kimlik Temsili Olarak Karadeniz Rock Ayşenur KOLİVAR Anadolu’dan Bir Sanat Kenti: Eskişehir Bensu KITIRCI Füsun Onur ve Sarkis’in Yerleştirmelerindeki Müzikal Evren Bilge Evrim ERKİN Armenian Yerki Bari Khump Tradition: A Cultural Recovery within a Musicking Society Burcu YILDIZ Çağdaş Piyano Eserlerinde Kullanılan Kodlamalar Tarka-Barka: Bir Piyano Eseri Üzerine Çiğdem BALOĞLU Music as Representation of Ethnicity and Identity: Revisiting Musical Culture of Turkey in 1990s Diler ÖZER Toplumsal Değişimin İşitsel İfadede Oluşturduğu Farklılık: Aşk-ı Memnu Dizisi 1975-2008 Dilhan YAVUZ Musical Representation and Expectation: Their Role in the Expression of Emotions Elisa NEGRETTO Kültürel Temsile İlişkin Görsel ve İşitsel İfade Emel ÖRGÜN Bosphorus Topluluğunun 1986’dan Bu Yana Yunanistan’daki Etkileri Erhan BAYRAM Sovyet Kültür Politikalarının Müziği̇ Dönüştürmesi: Kanun Özelinde Haçatur Avetisyan Örneği Esra BERKMAN, Ruhi AYANGİL 19. Yüzyıl Osmanlısında Avrupai Tarzdaki İcra ve Temsil Mekanlarına Dair Evren Kutlay BAYDAR Siyasi Partileri Temsil Eden Müzikler Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ezel ÇINAR Eğitim Mekanlarında Akustik Konfor: Dokuz Eylül Üniversitesi Derslikleri Özelinde Bir Sınıf Akustiği Uygulaması Feridun ÖZİŞ, Fırat KUTLUK, Suat VERGİLİ, Alp VAROL, Cihan IŞIKHAN An Epistemological Perspective of Turkish Maqam Music Fulya Özlem DAŞHAN Kent Kültüründe Halk Dansları Uygulamalarının İletişimsel Perspektifte Değerlendirilmesi Füsun AŞKAR Müziğin Görsel Sanatlarda Temsili F. Deniz ÖZDEN The Role of Audio and Visual Expression Strategies in Preserving the National Identity of A Nation Ganka CVETANOVA Avrupa’da Harmanlanmış Arap Kökenli Müziğin Türk Müziğine Yansıması ve Enrico Macias Örneği Gözde ÇOLAKOĞLU, Ayhan SARI Dış Görünüş ve Müzik Beğenisi Arasındaki İlişkinin İnsanlarda Oluşturduğu Önyargı: Ön Çalışma Gülay KARŞICI, Özlem DOĞAN Türk Müziğinin Temsilinde 10 Önemli Viyolonsel İcracısı Hasan ARAPGİRLİOĞLU, Levent DEĞİRMENCİOĞLU Görsel ve İşitsel Anlatımda Müzik, Müzikte Görsel Anlatım Haşmet ALTINÖLÇEK Kültürel Temsile İlişkin İşitsel İfade Yolu Olarak Türk Müziği’nde Taksim Hatice DOĞAN SEVİNÇ Meaning in Music from a Musicolinguistic Perspective İsmet Adnan ÖZTÜREL Ekinsel Kimlik Yansıtıcısı Müzik ve Payına Düşen Toplumsal Yükümlülükler Kamile AKGÜL “Stand by Your Man”: The Staging of the Female Body in Country Music Lise K. ÖZGEN Strategies of Applied Ethnomusicology for Betterment of Cultural Representations: Case Study of Concert “Traditional Music of Multicultural Belgrade” Marija DUMNIĆ In the Name of Worship: Youth Factor in Subcultural Identities and Representations in the Praise and Worship Musics and Dances in Kenyan Churches Maurica AMATESHE Schelomo by Ernst Boch (1880-1959), The Artist and his Roots Mehmet OKONŞAR Rock Müzikte Postmodern Kadın Temsilleri Mümtaz Hakan SAKAR Müzik Bahane: Amatör Türk Müziği Korolarında Kültürlenme Nevin ŞAHİN Osmanlı Musikisi Kültüründe Teorinin Temsil Niteliği Okan Murat ÖZTÜRK Müzikte Önyargı: Kontrol Grubuyla Yapılan Çalışma Onur ŞENEL, Gülay KARŞICI, Fırat KUTLUK ‘Hayal Et’ Gerçek Olsun: İzmir Rock Scene’de Toplumsal Cinsiyet ve Kolektif Kimlik Onur SÖNMEZ Bir Sergiden Tablolar’ın Müziksel ve Çalgısal Temsili Ortaç AYDINOĞLU Circular Representations & A Cyclical Analysis Model for Maqam Music Ozan BAYSAL Türk Makam Müziği’ni Bilgisayarda Temsil Etmeye Yönelik Başlıca Yerli Yazılımlar Ozan YARMAN Bilgisayar ve Konsol Oyunlarında Ses ve Müziğin Temsil Ettikleri Ozan YURDAKUL Metropolde Kürt Müziği ve İzmir MKM Örneği Pınar UYANIK, Eda İNCELER Representation, Re-Presentation, or Ontology in Amazonia and New Guinea? Robert REIGLE Representation of Love in Persian Pop Music: A Comparison of 1970s and 2000s Pop Music Texts in Iran Samaneh KAHROBAIYAN Müzik Teknolojileri Kullanımı ve Temsili Temsil Etmek Sertaç KAKI Toplumsal Cinsiyet Teorileri Bağlamında Türkiye’deki Reklam Filmleri ve Popüler Müzik Videoları Şeyma ERSOY ÇAK Balkano-Roman’tika ya da Değişen Kültürde Pop-Kimliğin Müzikal Temsili: Turbo Folk Sibel PAŞAOĞLU Assolistlik Kimliğine Geçiş Sürecinde Safiye Ayla Örneği Sinem ÖZDEMİR Ana Tanrıçadan Tefçilere: Kadınların Müziğinde Simgeler E. Şirin ÖZGÜN Zeybeklerde Dans ve Müzik İlişkisi: Dansa Eşlikte Ayağa Çalma Sonay ÖDEMİŞ Ahmet Kaya’s Popularity Among Young People and Connections with Identity Süleyman Cabir ÇIPLAK Cultural Change and Continuum Across the Schism of the Special Period Thomas ASTLEY Mikrotonal Gitar Müziği Tolgahan ÇOĞULU “Türkçe Rapin Kız Sesi”: Ayben’in Müziğinde Toplumsal Cinsiyet ve Vokal Nitelik Thomas SOLOMON Purcell’in Klavsen Müziği Yorumunu Piyanoda Öğretmek Toros CAN 1990 Yılı Sonrası Kitle İletişim Araçlarının Müzik Medya Üzerine Etkisi Tuğba AYDIN Bir Öğretmen Gözüyle Müzikte Simge, Kod, İşaret ve Anlam Uğur TÜRKMEN, Çağhan ADAR Türk Makam Müziğinde Viyolonselin Kazandığı Geleneksel ve Folklorik İfadeler Yelda ÖZGEN ÖZTÜRK