Kapak Müziksel Aktörler Arası İlişkiler Bağlamında Isparta Merkez’deki Canlı Müzik Sunan İşletmelerin Müziksel Yaşantısındaki Yeri Cenk CELASİN Mısırlı Ahmet: Toprak Darbuka Tekniği ve İcra Analizi Esra KARAOL Ezgisel Kodların Belirlediği Bir Sistem Olarak Makam Kavramı: Hüseyni Makamının İncelenmesi M. Ertuğrul BAYRAKTARKATAL, Okan Murat ÖZTÜRK Türk Musikisinde Makamların 53TET’e Göre Tanımlanması Yönünde Bir Adım M. Kemal KARAOSMANOĞLU Arbededen Ünsiyete: Türk Müziği’nde Makamlararası Uyum Nilgün DOĞRUSÖZ, Ahmed TOHUMCU, Şirin KARADENİZ Geleneksel Türk Müziği İçin Yeni Bir Paradigma ihtiyacı Okan Murat ÖZTÜRK Makam Müziği ve Çalgılarının Günümüzde Kullanımları Üzerine Genel Değerlendirmeler Onur TÜRKMEN Rumi Makamlar (İhoslar) Türk Müziğini Etkilemiştir Diyebilir Miyiz? (Rum Kilisesi Müziği, Türk Müziği Etkileşimi) Recep USLU Makam Sınıflandırmasının İlkeleri Eugenia POPESCU-JUDETZ Çeviren: Duygu TAŞDELEN Akdeniz Müziğinin Türk ve Yunanlı Kökenleri Dilek ÖZKAN Türk Müziği Makam Rehberi Dilhan KONAN Mus2: Türk Makam Müziği ve Mikrotonal Müzik İçin Nota Yazım Uygulaması Sinan Cem EROĞLU