Kapak Açılış Konuşması Bir Portre: Cüneyd Orhon, Kabına Sığmayan Bir Saz: Kemençe Bülent AKSOY BİLDİRİLER Karadeniz Kemençesinde İcra Farklılıkları: Görele Çevresinin Çift etelli Havaları ve Taksimleri Abdullah AKAT Kemençe Eğitiminde Metodoloji Sorunu Aslıhan ERUZUN ÖZEL Geleneksel Türk Müziğinin Kemençe Konulu İlk Yazması “Asri Kemençe-1926” Öyküsü ve Damla Kemençeye Geliştirimci Bakış Ayhan SARI Alto Kemençe Üzerine Bir Değerlendirme Ayşegül KOSTAK TOKSOY Teke Yöresinde Kemençe Benzeri Çalgılar Beste ESEN Armudi Kemençe: Farklı Toplumlar, Farklı İşlevler ve Farklı Sosyal Kimlikler Gözde ÇOLAKOĞLU SARI Popüler Müzikte Kemençenin Yeri Hatice DOĞAN SEVİNÇ Anadolu’da Görülen Armudi Formdaki Yaylı Halk Çalgıları Kadir VERİM Cretan Lyra in Performance Kevin DAWE Kemençede Ses ve Tel Meselesi Lale AKAY UMUL Eşlikte Örnek Alınacak Bir Kemençeci: Cüneyd Orhon Nilgün DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK-Togay ŞENALP Bestecilik ve İcracılıkta Kemençeye Uygulanan Çağdaş Teknikler Onur TÜRKMEN İki Kemençe ve Piyano İçin İlk Bir Çağdaş Yapıt Ozan YARMAN From the Meyhane to the Nati onal Radio: The Kemençe as a Metaphor of Cultural Change and Musical Creati vity in Turkish Classical Music Panagiotis C. POULOS Cüneyd Orhon’un Kemençe İcrasının Özellikleri Sercan HALİLİ A Succinct Historical View of Kamanche and Recommendation of a New Method To Design It By Using The Golden Section Shahab KHAEFI , Mitra JAHANDIDEH, Ahanali JAHANDIDEH, Masoud KHAEFI Kayhan Kalhor And His Influence On Iranian Kamancheh Players Somayeh GHAZIZADEH Hüseyin Saadettin Arel’in Kemençe Beşlemesi Tunç BUYRUKLAR Kemençe İçin Yazılmış Çağdaş Eserler Yelda ÖZGEN ÖZTÜRK CÜNEYD ORHON PANELİ Oturum Başkanı: Nilgün DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK Katılanlar: Nevzat ATLIĞ, Sadun AKSÜT, Necdet VAROL, Necati GİRAY KEMENÇE KATALOĞU SEMPOZYUM BİLDİRİLERİNE AİT KAYITLAR (CD) - Cüneyd ORHON’un Hayatı - Nilgün DOĞRUSÖZ DİŞİAÇIK-Togay ŞENALP bildiri dinletisi - Onur TÜRKMEN bildiri dinletisi - Ozan YARMAN bildiri dinletisi